בכיר הליכוד תוקף: זו השגיאה הקשה של לפיד ובנט ביחסי החוץ

    אייל ראובן No Comments on בכיר הליכוד תוקף: זו השגיאה הקשה של לפיד ובנט ביחסי החוץ

    ח"כ יולי אדלשטין ב"מהדורת הבוקר" על המשבר בין ישראל לרוסיה: "לפיד גם אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר. מרוב הניסיונות להיות בסדר עם כולם, הסתבכנו, ועכשיו גם האמריקאים כועסים עלינו וגם רוסיה"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הליכוד, חה"כ יולי אדלשטיין שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), ונשאל תחילה האם ההכרזה על התמודדות מול נתניהו – פגעה בו: "אנשים מכירים אותי מספיק שנים וזה לא פגע בי בליכוד. אמרתי את זה כי בשבילי עם ישראל קודם ל'אני' וברגע שראיתי שהשתנו הנסיבות אמרתי שזה לא הזמן להתמודדויות פנימיות".

    לדברי אדלשטיין: "אנחנו במצב שצריך לעבוד קשה. השנה הקשה שעברה על כולנו נותנת תקווה שלמצביעים לא יהיה פיתוי להצביע למפלגות שקמו בשביל להחרים ולפסול. בעשרה לאוגוסט נצטרך להציג נבחרת רצינית מגוונת, ואחרי זה לעבוד קשה על הבחירות עצמן. במערכות הקודמות הייתה שאננות". 

    הוא נשאל מה יעשו במידה ולא יושג רוב של 61: "אני מציע שנדבר כמה שפחות על 61. יש רוב מכריע בציבור למרכז ימין ורק צריך לעשות עבודה נכונה. אני ממוקד מטרה, המטרה כרגע היא לנצח בבחירות. להכנס לתסריטים כאלה ואחרים זה מתכון לכישלון".

    אדלשטיין התייחס לדיבורים בליכוד על מה שיעשו ביום שיקימו ממשלה: "השנה האחרונה לימדה אותנו שכל מיני דברים מותרים ואותם גורמי מקצוע שהיו שמים רגליים, פתאום הכל מותר. אפשר לבצע מינויים למשל בממשלת מעבר. אני פחות מתחבר לדיבורים כגון 'נעשה להם מה שעשו לנו'. צריך לשלוט ויש הרבה מה לתקן ממה שהממשלה הזו עשתה".

    ביחס למשבר הכלכלי, אמר: "יש כמה וכמה צעדים שהיינו יכולים לעשות כבר עכשיו. גם לממשלה הנוכחית הייתי מציע לא לחכות ולעשות צעדים עכשיו. אפשר לטפל בנושאי המיסוי, להוריד את המע"מ לתקופה מסוימת למשל".

    הוא הדגיש: "אני בעד כלכלה חופשית, אבל לפעמים גם צריך להסתכל מסביב ולעשות צעדים פחות שגרתיים ואנחנו בדיוק בתקופה הזו. אי אפשר להסתתר מאחורי המשבר העולמי".

    הוא התייחס להתנהלות הממשלה ביחסי החוץ: "מרוב הניסיונות להיות בסדר עם כולם, הסתבכנו ועכשיו גם האמריקאים כועסים עלינו וגם ברוסיה בכל הסיפור עם הסוכנות ובאוקראינה ראו בנו בעלת ברית והגישה שם כעת היא שלא עשינו מספיק".



    0 תגובות